24 Mart 2011 Perşembe

Yogurtlu Brokoli

Malzemeler:

  • bir kase haşlanmış brokoli
  • yarım kase haşlanmış tavuk
  • bir kase yoğurt
  • 1-2 diş sarımsak
  • yarım rendelenmiş havuç
  • zeytinyağı
  • tuz, baharat


Brokoliyi, tavuğu ve havucu büyük bir kaseye alın. Üzerine biraz zeytinyağı gezdirip, tuzlayıp, isteğinize göre baharatladıktan sonra biraz çekmesi için bekletin. Bu sırada yoğurdun içine sarımsakları ince ince doğrayın ya da rendeleyin. Yoğurdu sebze ve tavukla buluşturun ve karıştırın. Ben resimde belli olsun diye önce ortasına koydum, daha sonra karıştırdım. Tatları bir birine karışınca daha lezzetli oluyor. Cursief
Ben bu sefer haşladığım tavuk gevrek olsun diye baharatladıktan sonra biraz yağda soteledim. İstediğiniz taktirde siz de böyle hazırlayabilirsiniz.
Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder