25 Temmuz 2013 Perşembe

Öğrenme şenliği ve Sergimiz


Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğünce düzenlenen Öğrenme Şenliğine bu sene bizim Halk Eğitim de katıldı. İsim uzun ve dikkat çekici.. ama o kadar yani. Ya da her zamanki gibi benim beklentilerim çoktu yine.. Daha doğrusu Bursa'nın her yerinde farklı farklı etkinlikler ve tanıtımlar düzenlendi.1 Hazıranda da Yıldırım Belediyesi Kaplıkaya parkında bu şenliklere katıldı. Cumartesi günü piknik alanı olarak kullanılan parkta, toprağın içinde ve güneşin altında ne kadar etkinlik olacaksa o kadar oldu.

Organızasyon hakkında zaten fazla bir şey söylemek istemiyorum, o gün yeterince söyledik zaten. Benim için folklor grubunu çekmek ayrı bir zevk oldu. Ama durdugum yer biraz sahneye ters olduğundan resimlerin çoğu ters açıdan çıkmış :P Buna rağmen düzgünlerinden birkaç tanesini paylaşmak istiyorum..

Şenlik kimin işine yaradı dersenız bilmiyorum. Piknik alanında düzenlersen ve dogru düzgün bunun reklamını yapmazsan sanırım yeterince tanıtım olmaz. Zaten standları gezen insanların çoğu dikiş, nakış iğne oyası türü şeylere bakıyordu. Neyse fazla yormuyayım kendimi :) birkaç resim paylaşayım. Bayram gelmiş neyime misali mangal dumanı arasında eğitim şenliği de ancak bu kadar oldu işte.. hehe


 


Bu arada Barış Manço Kültür merkezinde de genel sergimiz oldu
onun resimlerini facebook'a yüklemiştim. Buradan arzu eden bakabilir..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder