18 Mayıs 2014 Pazar

Peynirli Kabak Rulo

Malzemeler:
  • kabak
  • peynir
  • zeytinyağı
  • tuz, baharat



Kabakları boylamasına ince ince dilimleyin. Ben kaşar peynir keseceği kullandım, incecik dilimler oldu. Kabakların üstüne bir miktar zeytinyağı, tuz ve karabiber gezdirin. Eşit miktarda olması için fırça kullanabilirsiniz. Fırın tepsisine yağlı kağıt koyun, üstüne kabakları dizin ve 6-7 dakika kadar pişirin. İnce olduğundan zaten çabuk pişecektir, yanmaması için dikkat edin. 

Ayrı bir kaba arzu ettiğiniz peyniri koyun. Ben tuzlu peynir ve lor kullandım, bir miktar zeytinyağı ve baharat ekledim. İnce doğranmış kuru domates ve çok az maydanozda koydum. Hepsini harmanladım. Soğumuş olan kabakların bir ucuna bir tatlı kaşığı kadar peynirden koyup, rulo halinde sardım. Kahvaltıda veya meze olarak sunabileceğiniz pratik ve çok hafif bir tarif
Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder